Ademloos
De Lemmingen hebben Grizzy’s chocoladepasta gestolen en hij gooit ze ver weg. Ze belanden in een kano met vistuig. Gewapend met blaaspijpen vechten ze tegen Grizzy, die op zijn beurt wordt gelanceerd.