Vuurvliegjes
De zonnepanelen genereren ‘s nachts niet genoeg elektriciteit voor Grizzy's tv. Hij ziet de Lemmingen met vuurvliegjes spelen en schiet ze weg. Ze landen op een tempel en vinden een magische tiara die de vuurvliegjes leidt. Die wil Grizzy!