Dolle domino's
De Lemmingen hebben domino's neergezet naar ijsblokken en een raket buiten. Grizzy wil rust en saboteert de boel. De raket raakt een ijsblok en blaast de blokhut op. Grizzy bemachtigt een machine die ijs kan houwen.