Aztec-raadsels
De Lemmingen laten de pot chocoladepasta die ze van Grizzy hebben gestolen, vallen bij een heilige tempel. Ze blokkeren per ongeluk de ingang en zij en Grizzy moeten raadsels oplossen en hindernissen overwinnen om de pot terug te krijgen.