Primitief spel
De Lemmingen hebben een nieuw vriendje: een walrus. Grizzy gooit het wezen in een geheimzinnige ijsgrot, waar een dolmen in staat met een bot erop. Als je het bot aanraakt, wordt je een dociel, prehistorisch wezen.