Dromen zijn bedrog
Grizzy verwent z'n gast, een berin, enorm. Maar als hij haar wil kussen, wekken de Lemmingen hem met een racewedstrijd. Ze vinden een masker waarmee je dromen kunt beïnvloeden. Grizzy wil het bemachtigen en weer over de berin dromen.