Poolster
Lemmingen voeren acrobatische sprongen uit voor pinguïns en walrussen om prijzen. Grizzy doet per ongeluk mee en de menigte is door het dolle. De beer is geen bescheiden winnaar, maar de Lemmingen willen ook hun gloriemoment.