Steenspel
Grizzy en de Lemmingen vliegen de hut uit en belanden ver weg. Een Lemming op een rots wordt belicht door een zonnestraal en de dieren van de savanne zien hem als koning. Maar dan gaat Grizzy op de troon zitten.