Chocolade-oorlog
Grizzy en de Lemmingen vechten om de laatste chocoladepasta, maar stuiten op een krat vol in de garage. Ze gaan ermee vandoor, maar het krat valt op een Maya-tempel vol met vallen en worden achterna gezeten door een stenen reus.