Recreatieve botanie
Grizzy kweekt een cacaoplant onder een UV-lamp, die de Lemmingen per ongeluk kapotmaken. Hierdoor verandert een van hen in een Super Lemming die elke plant die hij aanraakt heel groot maakt. Grizzy stelt zich enorme cacaobonen voor.