De bamboe-oorlog
Grizzy ontmantelt de rodelbaan van de Lemmingen en gebruikt de bamboestokken om een ​​jacuzzi te bouwen. De Lemmingen zien er een gigantisch waterpark in, met een immense waterglijbaan.