Tollende Lemmingen
De Lemmingen creëren een kermisattractie in de woonkamer. Grizzy gooit hun sapmachine uit het raam en de knaagdieren belanden in het wetenschapsstation en wekken een mammoet, die de hele hut in een reuzenrad verandert.