Onecht kind
Grizzy organiseert een picknick en de Lemmingen stelen zijn pot Yummy. De beer sluit de Lemmingen op in een bal, die hij ver weg gooit. Een struisvogel ziet de bal voor haar ei aan en gaat erop zitten.