Boekenfeest
Als Grizzy en de Lemmingen vechten om een drilpudding, belanden ze in de bibliotheek, waar de Lemmingen een geheime doorgang vinden met magische, levende boeken. De beer en de knaagdieren willen allemaal hetzelfde boek: een kookboek.