Muzikaal gevecht
Grizzy schiet de Lemmingen met hun gettoblaster de jungle in, waar een papegaai hem afleidt door de muziek na te doen. De Lemmingen krijgen het apparaat terug, maar dat valt kapot. Een microfoon belandt op de vogel, die muziekgolven oppikt.