Schedel van onvrede
De Lemmingen stelen Grizzy’s chocoladepasta en schieten hem weg. Hij landt op een tempel waar hij een glazen schedel vindt waarmee je onenigheid kunt creëren. Grizzy zet de knaagdieren tegen elkaar op, maar dan keren ze zich tegen hem.