Hut op IJs
Als Grizzy gaat vissen, toveren de Lemmingen de hut om tot een ijsglijbaan. Als de beer terugkomt, maakt hij hier een einde aan en wil eten. Maar de Lemmingen stelen zijn vis en lokken hem naar buiten.