De ijs-beer
De Lemmingen vinden een blok ijs met een prehistorisch dier. Ze laten hem vrij en willen hem temmen, maar hij is heel wild. Als Grizzy wakker wordt, ligt de hele hut overhoop. Hij is woedend, maar kan hij de knaagdieren er wel uitgooien?