Een beer in de schaapskooi
Grizzy maakt een einde aan de rodeo van de Lemmingen op een schaap en ze verbannen hem naar de kerker van het kasteel terwijl hij slaapt. Hij vindt daar een magische herdersstaf en ontsnapt met behulp van de schapen.