Een vuist vol pinda's
Grizzy heeft trek, maar er is niks. Wanneer de beer de pinda’s van de Lemmingen steelt, pakken de knaagdieren de zak terug en bekogelen Grizzy met vanalles. Totdat ze koekjes met pinda en peper vinden die hun dikhuid extra sterk maakt.