Een harde leerschool
De Lemmingen zijn dol op nougat met sesam, maar Grizzy ook en hij steelt hun doos. Tevergeefs zoeken de knaagdieren naar meer, maar in plaats daarvan ontdekken ze de kunst van energiepunten in een oud Chinees medicijnboek.