Dansende Lemmingen
De Lemmingen openen een nachtclub in een iglo en Grizzy kan niet slapen. Hij steelt de discobal en gooit de Lemmingen weg in een ijsgrot. Hier vinden ze een bedieningspaneel waarmee ze het Noorderlicht kunnen bedienen.