Flipper-Lemmingen
De Lemmingen vinden een oude flipperkast en halen Grizzy uit zijn slaap. Hij schiet de Lemmingen de jungle in waar ze op een rubberboom vallen. Ze merken hoe goed rubber stuitert en maken een enorme flipperkast tussen de bomen.