Perspirace, inspirace
Magoo na den nahradí svého přítele Serge jako osobní trenér. Zatímco si myslí, že dává lekci plavání v bazénu, objeví se u Weasela v tu nejhorší chvíli: Fizz je poprvé v životě bez nápadu.