Jen do nich
Fizz objeví skrytou dimenzi, kam se ztrácejí ponožky. Vynalezne stroj, který je má přivést zpět, ale když se objeví, začnou žít vlastním životem a z Fizzlabu utečou. Magoo si myslí, že je svědkem invaze zmutovaných housenek.