Panoleon První
Magoo je přesvědčen, že Fizz je Panoleon První, nebezpečný tyran, který se vrátil z historie. Zatímco se ho Magoo snaží poslat zpět do učebnic dějepisu, Fizz je náhodou zasažen vynálezem, který ho udělá hodným.