Magoo dohazuje
Je Valentýn! Zatímco Fizz je u vytržení ze svých Fizrůží, Magoo naplánuje perfektní rande pro Weasela a Lindu: v domnění, že je bere do romantické restaurace, je ve skutečnosti vezme na prohlídku kanalizace.