Potop se, nebo plav
Magoo na střeše budovy věří, že je u moře. Když se ponoří, aby zachránil tonoucího plavce (ve skutečnosti sochu na kruhovém objezdu), zasáhne ho Fizzův antigravitační laser. Magoo se poté na okamžik ocitne ve stavu beztíže.