Sněžný muž
Weasel, převlečený za „superpadoucha“ na vrcholu rozestavěné budovy, vezme jako rukojmí prezidenta. Zatímco se Fizz připravuje na hrdinskou záchranu, objeví se Magoo v lyžařském obleku a splete si Weasela se sněžným mužem.