Dorkdorfův poklad
Zatímco si Weasel užívá každoroční dovolenou, Fizz vyzkouší MeteoFizz, který mu umožňuje ovládat počasí. Když Magoo najde dálkové ovládání stroje, je přesvědčen, že začala interaktivní honba za pokladem.