Vizážista Fizz
Fizz se snaží stát se influencerem v oblasti líčení. Aby získal více lajků, uspořádá pro své odběratele setkání v supermarketu, ale objeví se tam Magoo, který mluví o pórku a muškátech, a ukradne mu pozornost.