Ulička ztracenců
Weasel v supermarketu propaguje jeden z Fizzových vynálezů, batoh se superschopnostmi. Do obchodu však vstoupí Magoo, který si myslí, že je dobrovolníkem v domově pro seniory. Vezme si svou roli baviče k srdci a uspořádá show.