Honba za pokladem
Fizz chce polapit Magooa. Zatímco Weasel zajme pana Kocoura a pošle ho na vzdálené místo, Fizz požaduje po Magooovi výkupné a Weasel mu pošle anonymní dopis s místem setkání. Magoo si však dopis splete s mapou vedoucí k pokladu.