Akce!
Fizz se touží stát slavným filmovým režisérem a snaží se natočit hrdinský fantasy film s Weaselem oblečeným do směšného koňského kostýmu. Magoo, který právě dočetl knihu o mytologických stvořeních, si splete svého souseda s jednorožcem.