Pan VlídFizz se zlobí
Aby si Fizz získal větší popularitu, vytvoří užitečného robota, který má sloužit obyvatelům města. Když však jeho android sebere Marniin ztracený kapesník, Magoo začne žárlit a domnívá se, že má v boji o její přízeň konkurenta.