Forest Grump
Jeho genialita je stále nedoceněna, a tak se Fizz rozhodne absolvovat duchovní odpočinek na lesní mýtině. Magoo si ho však, v domnění, že je v orangutaní rezervaci, splete s dítětem divočiny a rozhodne se, že ho vrátí zpátky mezi lidi.