Voní jako bídná duše
Během vlny veder nainstaluje Fizz na střechu rozestavěné budovy obří ventilátor, který ochlazuje město a zároveň rozptyluje jeho vůni. Magoo se v domnění, že jde s Marnie na zmrzlinu, ocitne na vrcholu stejné budovy.