Geniální Weasel
Fizzův vynález zafunguje s poruchou a Weasel je náhle velmi inteligentní. Rozhodne se Fizzovy plány vylepšit, ale ti dva nejsou na stejné vlně: na této planetě je místo jen pro jednoho génia!