Zvířecí přitažlivost
Aby se mohl stát superhrdinou, vynalezne Fizz skenovací náramek, který mu umožní přebírat fyzické schopnosti zvířat. Když svůj vynález testuje v parku, objeví se Magoo a splete si Weasela se svým osobním trenérem.