Brambůrek
Pro přípravu největších hranolek na světě si Fizz vezme na pomoc Fizometr. Weasel ale všechno pokazí a Fizze s ním zmenší! Magoo je fascinován vším malým a splete si Fizze s liliputánskou princeznou Kiki.