Šampion soutěže
Fizz chce vyhrát soutěž o nejbáječnější zvíře na planetě, ale objeví se Magoo s panem Kocourem v domnění, že je v psím salonu. Když zjistí, že je holič (Weasel) příliš zahlcený prací, rozhodne se mu pomoci.