Kapitán Magoo
Když se Magoo chystá na projížďku na svém novém člunu (ve skutečnosti nákupním vozíku), všimne si v dálce Fizzovy vzducholodi Aerofizz. Magoo je přesvědčen, že na něj útočí loď duchů, a tak se rozhodne bránit město za každou cenu.