Vše o Fizzovi
Magoo se vydá na archeologické vykopávky a dostane se do bankovního trezoru, ve kterém je Fizzův osobní deník. Myslí si, že učinil významný historický objev, a nemůže se dočkat, až o něm řekne celému světu.