Oněmělí
Fizz vynalezne přístroj MutoFizz, který dokáže umlčet kohokoli; dokonce i prezidenta. Když se však vynález dostane do rukou Magooovi, Fizz a Weasel se stanou němými. Magoo si je díky tomu splete s pařížskými mimy.