Návrat do Amazonie
Magoo se domnívá, že se nachází v amazonském deštném pralese. Když najde Fizzovu plyšovou hračku, splete si ji s legendárním bůžkem amazonského kmene Nanošrimpů. Rozhodne se sošku vrátit do chrámu a musí to stihnout před západem slunce.