Velký útěk
Magoo se těší, že bude mít každé ráno čerstvá vejce, ale jeho nově adoptovaná slepice Jeanine zmizela! Vydá se k Weaselovi, splete si Fizze s ptákem, chytí ho a uvězní v kurníku.