Hot dog, kam oko dohlédne
Pan Kocour uteče z domova a narazí na Fizzův nový vynález, paprskomet, který mění předměty v jídlo. Vezme si ho a rozhodne se proměnit vše, co se hýbe, v hot dogy. Magoo, Weasel a Fizz se ho vydávají pronásledovat.