Domácí léčení
Weasel kýchne a Fizz, naprostý hypochondr, je přesvědčen, že jeho asistent je nemocný. V hrůze, že se nachladí, se Fizz zoufale snaží Weaselovi vyhnout. Objeví se však Magoo, který má v úmyslu svého nemocného souseda hýčkat.