Ben 10: Zánik Aliena
Tennysonovy napadne zlý Omni ufon, který přeskakuje dimenzemi. Ti časem narazí na paralelní Beny a Gwen, ze kterých zformují hrdinskou armádu.
Tennysonovy napadne zlý Omni ufon, který přeskakuje dimenzemi, známý jen jako Alien X. Brzy na to narazí na Maxe z paralelního vesmíru, který jim otevře dveře k dalším Benům a Gwen. Zformují tak mimozemskou hrdinskou armádu.