Guldfeber
Efter et opgør finder Grizzy og lemmingerne guldindpakket chokolade i junglen. Lækkert! De kæmper om slikket på ryggen af en flagermus og en tapir. De indser, at det kommer fra en ladvogn, som taber sin last, og de samarbejder for at få det hele.